tisdag 15 januari 2013

Nattsudd

Ibland kan jag bli så himla trött på vissa saker... Känner mig rätt kryptisk nu men jag orkar inte ta hela grejen här på bloggen. Men idag har set känts jobbigt. Det hela kan visserligen bero på att jag just nu är så extremt känslig och därmed kanske jag reagerar starkare på vissa saker. Men samtidigt känns det som något jag skulle kunna vara mycket frustrerad över i övrigt. Saker och ting förändras väl med tiden... Hoppas jag. Fanns en nära vän som sa det till mig när jag pratade om det. Det kommer vända och då kommer allt kännas så mycket bättre! Jag hoppas det och egentligen vet jag väl också det.
Men sådana saker då som att "behandla andra så som du själv vill bli behandlad"? Känner inte av det... Inte alls. Och det är väl en annan sak i hela denna röra i mitt huvud. Nä... Ska jag kanske bara skita i allt det här och bara bry mig om mig själv och mina egna? Lät som en plan! Tills dess att motsatsen är bevisad i alla fall. Jag har dragit mitt strå till stacken alltför många gånger, utan att få något för det. Kanske ska jag då vara likadan....?

Inga kommentarer: