lördag 5 december 2009

Bara lite och inget

Har inte så himla mycket i mina tankar eller som jag vill få sagt till mina kära läsare.
Fast i och för sig, ställ en fråga så får du ett svar, om det är något som du vill veta och som jag inte sagt. ^^
Kan ju vara lite små roligt att besvara. 100% svar.

På måndag börjar flytten i alla fall, till bodsvedjan och vi lämnar svea. Svea, usch och fy! Tur man slipper stället.
Jag har hittat tapeter som jag bestämt ska ha i köket, en fondvägg. Det är som jag brukar säga; "Jag märker om det är någonting som jag absolut vill ha, det ska vara en känsla av att;DEN!" Det var så jag kände oxå då jag såg tapeten ^^
Underbart!

Har en plan till hur hallen nere och uppe ska se ut oxå....mycket fint det. Vill inte avslöja förrän det är gjort. ^^

Kom att tänka på ett avsnitt av "Vänner", ett avsnitt då Joey och Phoebe har sitt "elaka planen skrattet". Whohahahaha! Hahaha.

Jag vet, jag är inte frisk nu. Känner att jag skulle kunna skratta åt en fisk i princip. Hmmm.

Nu ska jag dra mig tillbaka. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: