tisdag 29 december 2009

Ingen motivation

Känner att jag har otroligt mycket att göra, men var är motivationen? Sitter här med en kaffe framför mig och jag känner mig så himla seg. Vill göra, men orkar inte....
Bläää...

Igår var vi och såg Avatar, sjukt bra film som jag lätt kan se några gånger till. ^^
Hade dock dåligt samvete för godiset som jag proppade i mig. Har dåligt samvete över heöa julen som varit. Dock har jag inte ätit så mycket ändå, vet inte varför, jag gillar julbord, men det blev inte mer än 2 skinkbitar, 2 potatisar, äpplemos, 2 köttbullar. Känns som att det var lika bra att det inte blev mer än så. Vågar inte ställa mig på vågen heller nu, men jag ska försöka att ta mig samman nu efter allt julfirande och så.
Taavo har kommit upp, och med det blir det även mycket finmat och skräpmat...inge bra det.

Har lite bilder som jag ska lägga upp så fort jag orkar koppla i sladden till min systemkamera...snacka om att man är laaaat!

Beställde kläder för någon dag sen, julklappen av min älskade David :) , tyvärr hade de så himla dåliga kläder då på HM så det blev nästan bara att plocka skräp. Gick in nyss och skulle kika bara, men då har de fått in nya kläder... Jag gjorde en fuling och beställde nya då istället ^^ Jag hittade mycket mer än första beställningen. Nu har jag lagt mycket baskläder i min inkorg, jag behöver verkligen det.
Behöver tröjor med långa ärmar och som är långa i modellen också, för att inte känna mig begränsad till mina rörelser...
Usch vad jag hatar min mage!!

Nu ska jag inte längre fylla min blogg med en massa skit snack...har inte så mycket att berätta...

Inga kommentarer: