söndag 27 december 2009

Sunday...

And what to do?
Har enfruktansvärd huvudvärk idag och vaknade upp från en mycket konstig dröm om Linda R...hehe. Nåväl...

Har hunnit med att vara på kalas idag, men inte så mycket mer, är så himla frusen att jag föredrar att stanna inne i värmen istället.

Var till ikea och finland igår..förväntade mig att det skulle vara omöjligt att ens komma sig från ikea då vi blev lite senare än tänkt. 10.35 befann vi oss där.
Jag blev nästan mållös då vi kom oss fram, det fanns parkeringsplatser lediga längst mot ingången, och det var inte svårt att välja plats. Det var tomma platser överallt.
Det var jätte lite folk.
Ikea hade ju också rea från den dagen.
Nåja, jag var då glad att slippa trängas med andra galningar. ^^

Köpte lite smått och gott där.
For sedan över till finland för att fynda. Men som det alltid blir då jag har tänkt mycket på något, så blev det inte. Jag hade hoppats på att min favorit shoppingplats skulle ha mellandagsrea, och skulle så vara fallet, skulle det vara sjukt låga priser. Men så var det inte. I och för sig så var det ändå billigt, men jag blev som sur då det inte var som jag hade tänkt mig. Snacka om kinkig.
David fick då tag på ett par täckbyxor och en jacka, samt handskar. Jag fick mig ett par handskar också, men jag hade hellre handlat till barnen. ^^
Dock hittade jag en så himla fin Didriksons jacka där som jag gärna hade köpt. Men jag är den snåltarmen som jag är och ville inte lägga pengar på det. Jag är allt bra snål!!!

Nu ska jag ta mig en panodil eller två och göra lite kaffe.

Vore kul om någon ville prata lite... ^^

Inga kommentarer: