fredag 14 januari 2011

Each year is the same

Inför sommaren varje år växer det en klump i magen på mig... jag vet att det har gått ännu ett år. I år är det 12 år sedan. Det är egentligen löjligt, men det känns fortfarande och det är svårt att handskas med. Kanske är det så att man behöver tid till att acceptera händelser och att verkligen tala om dem istället för att känna en sådan skam som man gör. Jag vet inte alls vad som känns rätt för mig... men jag ska ordna detta i år.

Jag ser framemot att få börja med mina eget valda kurser om foto och film. Det ska bli enormt intressant att få lära sig ännu mer. :) Fick en sådan lust att sota mig hårt, fixa håret och fota med självutlösaren. Bara för att testa lite grejer. Har enormt mycket som jag vill fota och jag hade tänkt planera in något snart med Sandra. Ska fixa lite paljetter, glitter, aluminiumfolie, prasselpapper, spegel/speglar för att genomföra mina planer :D Ni kan aldrig ana mitt intresse för denna otroliga konst och allt som man kan göra med lite pyssel :D
Ska bli intressant att se resultat på dessa sen.

Idag känner jag att något måste göras... vill hitta på något kul!
Jag får hitta på något...

Nu har jag i alla fall uppdaterat er lite..

Inga kommentarer: