fredag 28 januari 2011

Pictures




Idag har det varit en delad tur på skolan som började med historia från kl. 08.30 - 10.00. Därefter var det håltimme till 12.45. Hade inte så jätte trevligt under den tiden. Satt och glodde på datorn, men mest bara aftonbladet, kuriren och nsd. Tog bort min facebook ännu en gång pga tidsbrist. Detta går ju då ut över mina studier när man endast ska "kika" in på fejjan och upptäcker efter 1,5 tim att man fortfarande befann sig där :S




Har fått enormt mycket positiv feedback på mina bilder i kursen digitalfototeknik. Jag är jätte stolt och nöjd med vad läraren har att säga. :D


Min inledningsbild i kursen kommer att hängas ut för allmänheten vilket jag tycker är roligt! Han ger mig olika tips på tidningar som jag kan skicka mina bilder till för bedömning. Att ha någon som tror på en är enormt välkomnande.




Det var allt jag hade för tillfället.

1 kommentar:

Sandra sa...

Vilka fina bilder du har tagit : ) Kul att du trivs bra med din lärare, han är som trevlig att ha och göra med!!