torsdag 6 september 2012

Ho ho

Ni får ursäkta mig och ha tålamod med mig. Jag skriver inte fullt lika mycket som jag en gång gjorde. Detta kan bero på många faktorer. Tror jag bloggar MEST när jag mår dåligt. Visst är jag inte 100 ännu, men jag lyckas ta mig igenom dagarna rätt bra. Bästa dagarna är när Patrik är hemma. Han håller mig fast med fötterna på marken :)
Någon skrev i ett tidigare inlägg och frågade om jag hade ätstörningar när jag jämt såg så smal ut. Jag kan lugnt säga att det är något jag INTE har. Däremot har jag guppat upp och ner en hel del. Från att äta sunt och samtidigt träna till att inte göra en skvatt. Vet inte riktigt vart det gick snett :P Men jag hade planer att börja om imorgon.

Till en annan kommentar också då.
Visst är den rätt skön This is love med Will.I.Am. Var det av någon speciell anledning som du gav mig tipset till denna låt? Bara funderar och är nyfiken :)

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgonbitti.

Ha det bra!

Inga kommentarer: