måndag 27 augusti 2012

aj aj

Idag har varit en sådan där dag då jag mest bara varit. Det kan kännas jobbigt då man ständigt lever i sina tankar. Därför tog jag mig själv i kragen efter att ha fått prata med Patrik. Jag tog tag i tvätten, rengjorde fläkten och plockade lite här och var. Sysselsättning är bra, eller att se en film. Då har man inte tid till att tänka.




Nu ska jag vara lite otrevlig och tala om för er gott folk att jag har fått min mens. Samtidigt som det kändes jobbigt så är jag ändå lite lättad. Jag har inte haft den på 1 år. Mensvärken hade jag väl ändå kunnat skippa i alla fall. Men den är här likväl som tant röd.

Kvällen är kommen och jag ska dricka någon kopp kaffe. Kanske ser något roligt på TVn, annars kanske jag tar och ser på "What to Expect When You're Expecting".

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du hört låten This Is Love med Will.I.Am? Tror du skulle gilla den.