onsdag 15 augusti 2012

Back

Oj vad länge sedan jag skrev något här..
Har egentligen inte så mycket att berätta. Livet rullar på helt enkelt.

Det enda nämnvärda är väl att jag fått provsvar idag från Sunderbyn och man kan väl säga att de inte var glada nyheter. Av någon anledning får jag aldrig glada svar därifrån. Många tankar har gått runt i huvudet på lilla mig och jag har även fått gråta lite. Men gråter gör jag helst när ingen ser. Jag tycker det är jobbigare om någon ser mig då.
Redan innan jag fick svaret så förstod jag nästan vad som skulle vänta mig. Men jag ska inte gräva ner mig i detta nu utan försöka ta allt som det kommer. Jag är inte dödssjuk. Så mycket kan jag väl ändå säga.

Imorgon/idag/onsdag, kommer Patrik hem och det ska bli så skönt! Jag behöver hans stöd och hans varma famn. Känns tur att jag fick svaren idag och att jag inte fick det på fredagen efter att Patrik just åkt på 1 veckas jobb. Det hade varit betydligt jobbigare.

En liten update av mig då... Alltid lika trevliga och muntra inlägg *harklar mig*

Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du inte berätta vad du har för sjukdom? Du skriver så mycket om att du mår dåligt/är sjuk osv, men du berättar aldrig på vilket sätt.

Önskar dig allt gott iaf, och att du kryar på dig.

Kram!