måndag 20 augusti 2012

..........

Jag är inget vidare duktig på att uppdatera bloggen numer. Det vill jag be om ursäkt för.
Det finns en del som tycker att jag skriver alltför mycket om hur dåligt jag kan må. Först och främst vill jag då påpeka att det var länge sedan som jag mådde dåligt. Visst kan man må dåligt emellanåt men nu menar jag riktigt dåligt. Jag kan väl inte direkt påstå att jag mår just så dåligt som jag tidigare gjort. Men det kan kännas lite tufft nu.
Fick en kommentar i mitt förra inlägg och jag ska försöka svara på det nu.

Jag lider inte av någon sjukdom alls utan har "endast" fått tråkiga nyheter. Jag har tidigare valt att inte "blotta" mig helt i min blogg och det är av vissa anledningar. Hade mycket väl kunnat skriva allt det jag ville här men anser att det finns för många som gottar sig i andras lidande. Vilket är så himla fel. Men så är det tyvärr. Alltid finns det någon som missunnar en annan.
Hoppas du fick det svar du hade hoppats på.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: