lördag 22 september 2012

Oj oj

Åkte till Malin igårkväll för att se på en skräckis och äta en massa gotta. Mysigt var det! Behövde få tänka på något annat och självömka lite då jag har rätt så ont.
Sov över där till idag.
Var och plockade både lingon och blåbär på dagen, vilket jag fick sota för sedan då smärtan infann sig. Hade dessutom varit och lyft i Lucas och burit matkassar tidigare.
Gick med värsta smärtan i någon timma trots intag av smärtstillande. Men som tur var gick det över vid kvällskvisten. Försöker njuta nu av att inte känna av något. Men det är svårt.
Har kommit mig hem för en stund sedan och kommer förmodligen bli bosatt i sängen resten av helgen. Kanske t.om längre än så. Det beror på.
Trött är jag nu. Men det är väl som det ska vara efter att kroppen fått förbruka så mycket energi av att ta hand om smärtan.
Jag självömkar och jag anser att jag har rätt till det!

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas få kunna ligga där rofyllt en stund till.

Inga kommentarer: