söndag 3 juni 2012

Helgen

Helgen har varit riktigt bra även om mitt sundare liv inte börjar förrän imorgon.

I fredags tog svärmor med mig till Luleå. Riktigt trevligt var det! Kändes skönt att få lite egentid med henne. Bara hon och jag.
Vi gick runt och kikade i affärer och tog en fika. Fick två linnen av henne som jag redan innan hade tänkt köpa. Men hon ville ge mig dom :) jätte gulligt av henne! Hittade två t-shirts till Patrik också som hon köpte och även ett par skor till Yuna. Tror ni Yuna kommer bli något glad?! Japp! Det tror jag. :)
Riktigt bra dag var det!
Senare på kvällen kom Sandra förbi, vi surrade och tittade på tv. Hon sov även över här. Kändes skönt att inte behöva vara själv.
Igår/lördag, var jag ut till Heden för att städa ur och tvätta Patriks bil. Efter mycket regn och rusk fick vi bilen ren. Skönt! Svägerskan lyckades övertala mig att följa med ut till Åkerholmen, surra, dricka lite alkohol, basta och spela spel. Det var riktigt trevligt! Hade varit ännu bättre om min älskling var med mig också. Kanske någon annan gång :) Viveka kom och hämtade mig på natten, runt 02 tiden och skjutsade hem mig. Skönt att få vakna upp i sin egen säng :)
Har varit seg idag men delvis pga en envis förkylning. Hoppas den ger sig snart. Nya tag imorgon!

Inga kommentarer: