tisdag 5 juni 2012

Pust!

Känns som om jag hela dagen haft bollar i luften. Det är visserligen bara bra för då hinner man inte riktigt känna efter hur tungt det kan bli. Men istället kommer det ifatt en när man lutar sig tillbaka.
Har hunnit med att promenera 1 timme imorse, träna hemma, sola 18 minuter på Sun Tan, städa en hel del ( vilket inkluderar dammtorkning och svåråtkomliga ställen ) samt tvätta. Det roliga i det hela är att jag själv inte hunnit med att vaska mig :/ känner mig smutsig! Men strax kan jag i lugn och ro duscha av mig. Funderar starkt på om jag kanske skulle ta på mig en ansiktsmask och lägga gurka på ögonlocken, bara för att :) men jag vet ännu inte om jag orkar med sådant pyssel ikväll. Jag är slut som artist och imorgon är det upp och ut igen på en timmes promenad :)

Inga kommentarer: