söndag 4 november 2012

Snart


Nu är det inte många dagar kvar så fyller Yuna 6 år.
Ska försöka hinna fixa det sista nu innan lördag. Vet inte om jag ska våga mig på att göra fler cupcakes eller om jag ska låta det vara. De jag gjorde sist blev väl inte så jätte bra. Patrik sa att de smakade gott i alla fall. Det är väl huvudsaken, men de kan gärna få vara en fröjd för ögat också. Men det är väl som de säger: "övning ger färdighet". Kanske skulle behöva lite mer hjälp bara av någon som bakat mycket.
Vet inte om jag fått all denna mani av att baka då jag inte själv kan äta det? Att man stillar sitt eget sug när man får göra bakelserna? Kanske ligger något i det.

Idag har jag inte mått alltför bra och har då heller inte kunnat få i mig någon näring. Inte mer än vatten i alla fall. Man märker direkt att kroppen saknar näring. Händerna och kroppen känns skakig. Det är ingen vidare trevlig upplevelse. Blä!
Fick mig en promenad i varje fall då jag var tvungen att gå in till stan för att handla. En kort men behövlig promenad.

Nu är klockan på tok för mycket och jag skulle behöva sova.

Ha det bra!

Inga kommentarer: