tisdag 6 november 2012

Sömnlösa nätter

Har så svårt att koppla av på kvällarna. Kommer aldrig till ro att bara lägga mig ned och känna denna ro som sakta sveper över. Jag kan ligga länge i sängen och bara vrida och vända på mig men ingen sömn. Det här är väl tredje natten nu som jag ligger vaken i min säng. Trodde att lite sällskap skulle göra susen och att man då skulle få bli utmattad. Men nej nej. Kusin ligger i soffan och snarkar sen någon timme tillbaka och här ligger jag, klockan 06.46, och jag kan inte sova! Fick prata med Patrik på CAM i alla fall. :) mysigt! Det är kul att man kan sitta och titta på varandra. Trodde även att det skulle få min själ att finna ro. Icke det!
Jag får göra nytt försök. Vad är det nu? Försök 1005? o.O
Jag måste sova! Hela min vardag tar ju stryk av det här! Framförallt min kropp och hjärna. Inte bra!

Inga kommentarer: