tisdag 20 november 2012

Tisdag

Sandra till vänster och sedan lilla jag


Imorgon hade jag tänkt att väga mig. Om jag nu kommer ihåg det vill säga *harkel*
Nä jag skulle verkligen behöva göra det nu.
När jag ser på bilden ovan som är tagen i lördags så kan jag se en skillnad. Nu är det bara att börja träna upp lite muskler på det :)
Det blir nog bra i slutändan.

På torsdag ska jag unna mig riktigt god mat på Ming Palace med älsklingen, mamma, Janne och Viveka. Då blir det en Filé Black & White för hela slanten. Mmm, vad gott! Har längtat länge nu!

Idag har det varit en berg och dalbana i humöret. Likaså igår. Ena stunden har jag kunnat skratta och tänka simpelt i vanliga frågor och funderingar, för att i nästa bli arg, butter och ledsen. Say what??!
Herregud! PMS av dess like!

Nåja. Det är jag själv som får bita i det sura äpplet och gå med svansen mellan benen när jag efter någon minut ber om ursäkt.

Skärpning Jenny!

Inga kommentarer: