torsdag 15 november 2012

VÅG(ar) inte ännu

Har ännu inte vägt mig efter att ha kämpat i 23 dagar. Jag håller mig ännu från det då jag snaskade lite i helgen som var. Ska försöka väga mig på onsdag den 21/11. Ska nämligen ut och äta med Patrik, mamma, Janne och Viveka på torsdagen. Jag är lite nyfiken på hur det ser ut. Det är jag. Men jag är också rädd att bli besviken. Därför drar jag mig för att ställa mig där.

Bakade pepparkakor med barnen ikväll. Himla mysigt var det! Jag hjälpte dom ingenting utan de fick klara det där själva. Däremot gav jag instruktioner till Yuna. De var så duktiga och pepparkakorna blev suveränt fina! Däremot har jag inte smakat av dom. Men det är barnens jobb :)
Det var i varje fall trevligt att få ha det så där mysigt med dom. Imorgon åker dom till sin pappa och då kommer det blir tomt :(

Måste gå och sova strax så jag också orkar upp imorgonbitti för att gå med dom till skolan.

Mina små busfrön! :)

Inga kommentarer: