fredag 12 november 2010

Benar av...

Har det enormt stressigt nu känner jag inombords... i och för sig så ha jag känt så de sista 2 - 3 veckorna. Jag har hela tiden en känsla av att jag har saker att göra, inom skolan och även utanför. Sakta men säkert benar jag av bit efter bit... men det känns som om det ständigt dyker upp nya uppgifter.
Jag tar tag i det och försöker i all mån, att fixa det utan att bryta ihop. Jag klarar det än så länge. Det är heller inte många veckor kvar av skolan, så man kan försöka se det lite ljusare.

Har gjort Samhällsprov idag. Skulle väl kunna säga att det gick bra. Det gick bra! Jag trodde bara inte att han skulle ta med de frågorna som jag själv tyckte var meningslösa. En fråga vad som menas med ministerstyre. Ministerstyre har vi inte ens i sverige, så bara det är ju onödigt. Men ja... man vet ju aldrig vad han vill ha. Men nog hade jag prioriterat bättre frågor.

Men jag tillsatte mer information än nödvändigt. Jag gjorde det för att läraren skulle se att jag har pluggat.
På tisdag får vi resultaten. Jag måste ha G annars är det konstigt.

Nu ska jag ta och kolla upp lite fakta på nätet och sedan börja skriva på ännu en uppgift. Det tar aldrig slut...

Inga kommentarer: