onsdag 10 november 2010

Hurra Hurra Hurra Hurra!

till Yuna som fyller 4 år idag!
Tyvärr blir det inte så mycket firande nu när det är vardag. Men hon har fått 2 presenter av mig, David och Jonathan. Det blev inte av att göra hennes rum ännu. Men det kommer så småningom :)
Lisbeth, Pär, mormor, morfar och Lalla var i söndags och firade Yuna. Barnkalaset får vänta till helgen.

Igår hade jag och Linda G redovisningen av vårt arbete om renässansen. Jag tyckte att det gick bra, och det gick enligt planerna. Om än jag visste att jag kunde tala utan lapparna. Men samtidigt känns det skönt att ha en anledning att bryta blicken från alla som sittar och tittar :D
Men jag tror läraren var nöjd. Vi gjorde hela redovisningen till en enda poetisk stund. Man fick en lugn känsla då vi tände ljusen i klassrummet.
Nu kan man bara hoppas på att ingen kommer att ta från våran idé, men det spelar nog kanske ingen roll.. vi vet att vi var först :D

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, för jag är sjukt sugen på lite koffein!

Inga kommentarer: