fredag 19 november 2010

Finally!

Har varit på sjukhuset idag, något som jag väntat länge på. Nu är det äntligen gjort och jag ska endast invänta resultat från analysen... Det kommer bli en lååång väntan. Men jag väntar just nu hellre på svar än på en inbokning.
Hur ska jag säga att det kändes? Jag vet inte... Besöket i sig var bra! Läkaren var oerhört kompetent och trevlig. Hade inte kunnat ha någon bättre faktiskt. Men vad man fick höra, kändes mindre trevligt. Nu ska jag kanske inte tolka fel och hoppa i älven, men jag fick några svar som var konkreta i alla fall. Som jag sagt till de som känner till detta... jag visste att jag kände aningar om något. Mina känningar brukar vara sanna.
Nåja... vad än provet visar så är det var det är.

Annars har dagen varit enormt seg. Har inte känt för att ta tid till något speciellt alls. Men att bara sitta och inte göra något alls, blir ingen glad av. Så något måste jag göra för att aktivera mig.

Imorgon vet jag i alla fall att jag måste baka. Yuna ska ha kalas på söndag nämligen. :D

På tal om kalas... nu känner man att julklappar behövs inhandlas. Vad ska man hitta på då till alla?
Hmm...

Nu ska jag ta hand om tvätten och sedan är det väl dags för idol :D

1 kommentar:

Sandra sa...

Vet du om att det du är rädd för att det ska vara... Det är något som skapas av rädsla. Tänk på allt annat som är ROLIGT, det tar bort alla negativa tankar kring detta och eliminerar allt negativt som annars skapar dom problemen du är rädd för att det ska vara. Det är inget, och OM det skulle vara så så är det botbart och med hjälp av dina POSITIVA tankar kan du till och med bota sådant. Du inte bara kan, DU BOTAR allt med positivitet.

Mötet på igår med playboy gick bra. Du ska få höra allt sen. Älskar dig och TÄNK på allt positivt och aldrig på negativitet. Positivitet skapar och drar till sig mer positivitet!