tisdag 9 november 2010

Tjobidooo!

Nu var det ett tag sedan som man skrev här på bloggen. Jag har haft fullt upp med läxor, inlämningsuppgifter och familjen. Vi har haft en toppen helg!

Idag ska jag och Linda G ha redovisning i SvB om renässansen. Vi har planerat och gått igenom upplägg i söndags. Det här kommer bli suveränt känner jag. Första gången som jag någonsin känner mig exalterad över en redovisning. Men jag känner mig trygg i sällskapet av Linda och vi har planerat allt så bra. :)

På fredag har vi prov i ShA. Så de kommande dagarna blir att plugga till det och även andra uppgifter som snart är klara. Vecka 46, dvs. nästa vecka, då har vi nationella provet i SvB. Det betyder att jag snart återuppkopplar mig till FB igen. :D
Jag har varit tvungen att prioritera bort den delen nu när det är en aning kaotiskt i studierna.

Första dagarna/veckan, var det faktiskt svårt att glömma att man tagit bort den. När jag var rastlös och tänkte att jag skulle fördriva lite tid på FB, då kom jag på mig själv. Men nu är det nästan självklart. Jag har inte tänkt på det mer, vilket är bra :D
Men man känner sig en aning utanför omvärlden.

Imorgon blir Yuna 4 år! Hurra hurra hurra hurra!
Det som är tråkigt är att David jobbar från 14-21. Att hon ska på dagis är ett måste, då de även ska fotografers. Jag har även skola från 08.30-10.
Men i helgen blir det att fira snuttan.

Nu ska jag avrunda och ta mig en frukt nere i enrén med Linda G och Linnea W.

Smell ya!

Inga kommentarer: