fredag 11 mars 2016

Skärpning nu!

Har varit urusel på att uppdatera bloggen. Det har varit rätt mycket de senaste dagarna med sjuka barn och mycket ärenden och liknande.

Träningen går bra. Det har varit lite tufft när barnen varit/är sjuka. Men man får försöka hitta den där luckan till träning trots allt. Även om jag känt mig en aning slut efter att dagen gått.efter passet så är man så nöjd över sin insats och att man tog sig an det.
Jag är starkare än någonsin nu och det är dags för att öka vikterna nu. Måste först få tag i lämpliga vikter. Skulle även behöva en ställning för skivstång nu när jag börjat köra bänkpress. Det är inte så lätt att köra det då mannen är på jobb och jag inte har någon som kan hjälpa mig att få tag i skivstången. Känns inte optimalt att börja med den på magen och sedan köra. Fast det är ju kanske ändå något som man kan prova.

Var och skrev på anställningsavtal igår och kommer nu börja "springvicka". Det känns riktigt skönt att äntligen få komma igång igen efter att ha varit hemma med lilla Milo ett tag nu. Har även sökt andra jobb.
Fick erbjudande om en roll i en långfilm i onsdags. Däremot kunde jag tyvärr inte medverka då inspelningen skulle ske hela torsdagen samt måndag. De två dagarna som jag har mycket annat att uträtta. Kommer väl fler möjligheter, kan man hoppas. Det var i alla fall roligt att de ville ha mig med. Och det är något jag själv är väldigt stolt över.

Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: