tisdag 1 mars 2016

Underbara dag!

Har sett framemot denna dag då jag skulle få en rejäl omgång på ryggen.
Underbara, ljuvliga massage! Precis en sådan massage som jag förväntar mig att få om jag bokar tid för att få knådas ut ordentligt.

Innan massagen fick jag ett samtal om en jobbintervju. Imorgon kl 13.00 ska jag vara där. Jag hoppas så innerligt att jag kommer få jobbet. Jag vill tjäna pengar, få rutiner, kunna spara och kunna köpa det jag vill. Känna att jag har en egen frihet på det sättet. Just nu lever jag på sparlågor och på min man. Jag avskyr verkligen att leva på andra och det är inget jag vill.

Dessutom har jag verkligen funnit något som nu som jag vill tatuera. Fågeln phoenix! Den står för att man klarat av svårigheter men trots allt har man rest sig upp och vunnit över allt. Det är så jag känner. Så en phoenix blir det i alla fall och förmodligen något mer som pryder tillsammans :)

Efter massagen fick jag stränga restriktioner att jag inte skulle träna idag utan avvakta till imorgon. Attans! Men det är bara att lyda goda råd och vila kroppen. Om än jag känner hur det sprätter i både armar och ben. Jag får köra ett riktigt bra pass imorgon då istället. ;)
Och dessutom hålla mig ifrån allt detta snask som man hittar här hemma. Gah! Jag kan bli tokig! Ingen som vet något som botar sötsug? :)

Nåja... hoppas på en bra intervju imorgon och att allt går vägen.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: