torsdag 17 mars 2016

Jag går min egen väg

Har länge varit den sortens människa som brytt mig om vad andra tycker och tror. Eller ja, jag har alltid varit sån. Tycker det är på tiden att jag skiter fullständigt i det. Det jag vill med mitt liv och min kropp, det är min ensak. jag är min egen person och ingen kan någonsin komma och säga vad jag ska göra. Har hört för många gånger av alltför många människor att det jag försöker bygga upp nu inte är kvinnligt. För det första så har jag inte tänkt att bli någon bodybuilder! jag har visat min inspirationskälla och jag vill inte bli lika grov som en man. Men jag vill ha en muskulös kropp. Låt mig vara och låt mig få gå min egna väg. För jag låter dig vara precis den du är. Spelar ingen roll vad någon säger för jag kommer ändå inte ändra på mig.

Med det sagt så visar jag mina muskler ;)

Imorgon är det jobb som gäller så nu blir det att gå och lägga sig. Blir att kliva upp tidigt så man kommer sig iväg med bussen som går 07.06.

Sov gott!

Inga kommentarer: