fredag 18 mars 2016

Tröttis

Har jobbat mitt första långpass idag och jag var hyfsat pigg ändå då jag kom hem. Men när det var dags för lilleman att sova då var min ork slut. Ingen träning idag med andra ord. Blir lite sur på mig själv då jag inte försöker greppa efter orken till att träna. Men jag antar att det bara är att invänta rutinerna med att jobba och ändå ha ork till det andra i vardagen. Det kommer, det tror jag på.

Imorgon och söndag är jag ledig, då ska jag ge järnet. Tror och hoppas att det blir jobb på måndag. Måste bara kolla med min kära mor om hon kan hämta Milo från dagis eftersom jag slutar kl 18 och är därför inte hemma förrän närmare 19. Nu skulle man haft körkort. Även om det inte nu skulle hjälpa mig eftersom dagis stänger 18. Men bara den där extra tiden man får sova på morgonen... 30 min är mycket för en morgontrött person :D
jag älskar min arbetsplats i alla fall och jag vill inte mista min chans på det stället. Bättre jobb än detta är svårt att få.

Nu blir det för mig att sova och hoppas på att vakna upp utvilad och full av energi.

Sov gott och trevlig helg!

Inga kommentarer: