söndag 28 februari 2016

Snart dags

Så var det snart dags för en jämförelse av min rumpa. Har jag lyckats att få till det nu eller är det ingen skillnad?
9/3 har det gått 1 månad sedan jag började och det ska bli intressant. Eller kör jag kanske bara vidare och vi väntar ytterligare 1 månad. .. det får vi se. Jag är nyfiken på att se på de båda bilderna i alla fall.
Har börjat köra marklyft med squats. Det känns och jag tror att den kommer påverka mycket just för att det är en ny övning med extra mycket tyngd.

Idag har jag syndat mycket. Inte bara på bion utan även hemma.
När jag säger att jag är sugen på något så ska jag absolut inte få det har jag bestämt. Jag äter tills jag mår illa och ångesten kommer sedan ikapp. Gah!!! Man lär sig aldrig något av tidigare misstag. Dumt av mig.
Ingen träning idag heller. Jag är helt enkelt för trött. Denna eviga trötthet... vet snart inte hur jag ska orka med den. Kaffe hjälper inte. Det är det enda som hjälper på morgonen. Därefter ingen effekt alls. Inte mer än för mina smaklökar i alla fall.

Nu ska jag gå och söva lilleman och hoppas på att inte själv somna.

Ny vecka imorgon och nya löften samt nya tag.
Ha det bra!

Inga kommentarer: