måndag 22 februari 2016

Vilodag

Körde på en vilodag idag. Tänkte egentligen skotta snö då för att få hålla igång lite extra med kroppen. Men det blev inte så mycket av den varan. Lille Milo ville inte sova lunch och därför kunde jag inte skotta så mycket eftersom jag bad Jonathan att passa honom under en stund.

Har försökt att gå igenom lite vad gäller kost och dagsintag osv. Det är mycket att hålla koll på då man vill vara fit. Men vad gör man inte egentligen :)
Nu måste jag bara ta och förändra lite matvanor. Tycker jag äter konstant och det känns inte bra. Dessutom är jag helt såld på bröd och det är verkligen inte bra. Tror jag ska gå in på en sorts brödfasta och skippa den delen helt. Gröt är bättre på alla sätt och vis!
Måste pröva proteinpannkakor så snart jag köpt mer proteinpulver. Ska köra på att göra mjöl av havregryn för att göra de ännu nyttigare ;)
Tar mer än gärna emot olika recept på maträtter eller nyttiga och goda efterrätter :)
Jag är öppen för förslag.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: