lördag 6 februari 2016

Sweat is fat crying

Ungefär som bilden visar, kände jag tidigare då jag ville träna men min son tyckte absolut inte samma. Han var väldigt trött och grinig efter att endast hade sovit i ca 20 min på bussen då vi skulle hem från stan.
Jag hann träna en del men ett pass kommer ändå att bli senare då han somnat för kvällen.

Har googlat runt lite efter vettiga scheman. Men det är svårt tycker jag. Måste nog först och främst hitta de övningarna som passar mig och sedan göra ett schema. Alla övningar passar ju inte alla.

Har känt mig dov och svullen i låren. Men jag hörde av en vän att det inte är ovanligt utan det är ett bra tecken. Det gör inte ont på något vis. Känns bara lustigt. Kanske är så det känns med muskler då ;)

Måste ta mig i kragen nu och börja rensa ur vårt sk förråd och göra plats för projektet. Nu är jag less på att träna i ett vardagsrum med soffor, tvbänk osv. Det funkar, men man är begränsad. Sen vore det nice med spegelvägg och speciell förvaring för redskap. :)

Nu ska lilleman snart sova.
Ha en fortsatt fin lördag!

Inga kommentarer: