måndag 8 februari 2016

Bootylicious

Idag mår jag inget vidare. Mår lite illa och fick spy igår. Kom så plötsligt och med absolut ingen förvarning. Blir att bara ta det lugnt idag och hoppas på att inte få spy mer.
Bara ordet får en att må illa.

I brist på annat så har jag bestämt mig för att köra stenhårt på rumpan nu. Fattar inte varför jag inte märkt någon skillnad ännu. Tycker jag pressat rumpan ganska bra men fortfarande så är den alldeles platt och livlös.
Finns det någon som är intresserad av någon sorts rumputmaning? Känner inte att det behöver vara just squats, kan vara blandade övningar helt enkelt. Kanske kan få en till att bli lite mer peppad och ge ännu mer vid träningen. Jag kommer hur som helst försöka köra en utmaning med mig själv om inre annat med start från och med när jag känner mig piggare.
Kommer förmodligen inte våga lägga upp någon bild på rumpan iklädd i bara trosor. Med tights går bättre ;)
Jag vet att det tar tid att bygga upp en snygg rumpa och jag läste någonstans att det kan ta 2 månader att se skillnaden. Nu är det visserligen individuellt och det har mycket med kost och träning att göra. Men på ett ungefär. Så jag antar att utmaningen kommer ligga på 1-2 månader med 3-4 rumppass/veckan.
Stora muskler kan man träna ofta har jag hört :)

Nu ska jag försöka göra någon lunch till mig och lille Milo.

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer: