lördag 27 februari 2016

Toppen!

Idag har jag testat göra proteinpannkakor på Star Nutrition, cookies and cream.
Måste säga att jag blev besviken på smaken på cookies and cream. Jag gillade den inte alls. Men jag ville prova göra pannkakorna i alla fall.
De blev jätte bra! Dock blev kakaosåsen lite väl stark och sträv. Men tillsammans med kvarg, blandat med fun light, smakade dom väldigt bra!
Ska nog prova använda av jordgubbs proteinet nästa gång om jag inte hinner köpa rich chocolate. Mättande var det. Åt knappt 3 st och kände hur full i magen jag blev. Så det är ett stort plus.
Imorgon ska jag unna mig godis eftersom vi ska på bio med barnen. Det är trist att sitta utan då alla andra smaskar. Det är ändå inte ofta man går på bio ;)

Bra träningspass idag också. Men trött som vanligt. Men jag är starkare än tröttheten tydligen. :)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: