onsdag 17 februari 2016

Pest dag!

Dagen hade ju kunnat vara bättre. Tyckte den började bra med morgonkaffet i lugn och ro innan alla barn skulle vakna.
När barnen var på skolan och dagis så kunde jag i lugn och ro fixa tvätten, vika ihop och dona.
Gjorde frukost på sängen till mannen och gjorde mig sedan klar för att kunna åka och äta gratis lunch på Opalen (ännu en vinst på fb).
Fick ett samtal som pågick under en längre tid och när det samtalet var avslutat så orkade jag inget mer.
Pest och pina och ännu en gång står jag här som alltför många andra gånger.
Jag vet knappt om jag har ork till att träna. Det har tagit så mycket energi av mig allt det som är ett faktum nu.
Är så less och trött på detta.

På utsidan är jag stark men inombords är jag svag och försöker vara stark.

Detta blogginlägg handlade verkligen inte mycket om min kost och träning. Men om träningen uteblir så är det pga detta.

Suck och stön, be en bön!!

Inga kommentarer: