tisdag 23 februari 2016

Skönt!

Avskyr verkligen dagarna då man ska låta kroppen vila. Idag kände jag inte alls för att träna och då blev jag sur. Jag vill ju träna egentligen. Latmasken i mig tänkte ta över situationen idag, men jag sa nej!
Tog mig i kragen och gick och gjorde det jag skulle även om det känns som om det var för lite. Men jag tog i för kung och fosterland och svetten nästan sprutade. Så jag antar att jag borde vara nöjd med dagens träningspass ändå :)

Har beställt nytt proteinpulver idag, cooki and cream, jag längtar tills jag får hem det och får smaka. Då ska jag prova göra proteinpannkakor också. Jag är riktigt nyfiken på dom.

I övrigt har jag städat och donat på hela dagen. Man hinner inte mer än avsluta så ska det göras igen. Och då har jag ännu inte grovstädat övervåningen. Hujja! Middagen vet jag heller inte vad det blir för något. Gah!! Kanske kan göra fisk i ugn.

Det är alltid en evig frågan, vad ska vi äta idag?!!

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: