tisdag 16 februari 2016

Hårt och svettigt är bara förnamnet

Shit pommes vilket pass. Jag tog verkligen och körde så mycket jag alls bara orkade. Pressade mig själv till den yttersta gränsen och det känns sååååå bra!
Jag gillar utmaningar då de är på mina egna villkor. Får hoppas att resultat blir så bra som man hoppas. Men med tanke på att jag i alla fall tränar och försöker lära mig, så borde ett resultat finnas inom sikte.

Älskar mina "nya" tights som jag köpte via en köp och sälj sida. De är sköna, följsamma och snygga. Däremot hade jag kunnat ha en xs på dessa istället för s. Men det är inte så lätt att veta då man inte kan pröva kläderna innan.
Men de är i alla fall inte för stora eller för små. Men väldigt stretchiga och mjuka. Får googla och se om jag hittar fler av detta märket. Daddy fitness står det på dom i alla fall.

Ska strax förbereda inför middagen.
Fisk, potatis och broccolimix;)

Inga kommentarer: