torsdag 18 februari 2016

Vänd på det hela

Tog all negativitet och vände det till min fördel igår. Körde ett lagomt långt pass med diverse övningar som jag kände att jag behövde för stunden. Något tungt och svettigt.
Blev med andra ord mycket armar.

Varför ska jag låta negativiteten påverkar mig och min familj då jag istället kan se på saker och ting från andra vinklar. Ibland måste man vända på steken helt enkelt och dra nytta av att det ibland blir som det blir.
Men finns också såklart mörkare delar av detta som jag med all min kraft försöker bota och lindra. Smärtan och besvikelsen som andra känner och som jag har svårt att kunna lindra. Men jag försöker göra mitt allra bästa och jag vet att jag gör rätt och att jag gör allt jag kan. Det är det som räknas.
I framtiden kommer jag att se tillbaka och se att jag gjorde det bästa jag kunde. Och jag hoppas att det var tillräckligt.
Får stanna upp, blunda och räkna till tio om det behövs. Eller finna den där lilla egna tiden på dygnet som man kan rensa tankar och gå igenom.

Får tagga sedan för ett träningspass. I helgen tar jag väl vilodag för att bara kunna njuta av tiden med mina barn då vi är ensamma <3

Inga kommentarer: