fredag 12 februari 2016

Dagens komplimang

Idag har man känt sig insnöad. Det har blåst tuffa vindar och snöat hela dagen. Man har absolut inte velat gå ut mer än nödvändigt.

En vän var förbi med alla hjärtans dag presenter till barnen idag. Oj så söt hon är denna A-K!
Fick höra en komplimang av henne som gjorde mig än mer taggad för träning;
"Men oj så snygga armar du har har!"
Den fick mig att sväva på små fluffiga, rosa moln :)
Komplimanger nu är väldigt viktiga för mig. Jag ser skillnader från tiden som gått men det känns alltid speciellt då andra säger något också.

Ikväll tänkte jag det... tänk om jag någon gång skulle bli en inspiration till andra. Så som jag kan sitta oxå sukta och vilja ha en kropp som en annan har.
Tro mig när jag skriver att jag har måååånga kroppar i huvudet. Ha ha.

Sen har jag funderat på hela min grej med magen... då man tränar så som jag gör, då borde huden slätas ut mer och det inte längre finns så mycket löst kvar. Jag vet inte, bara en tanke.
Tiden får utvisa helt enkelt. Men den som väntar på något gott.. väntar ALLTID för länge. ;)
Får kan prova en crazy wrap thing. Tror man kan göra egen sån.
Plastfolie och någon sort lotten, salva, kräm eller så.
Får googla :)

Nu ska den här damen, som unnat sig alltför mycket och som då har dåligt samvete, placera sin röv i soffan och hoppas på massage av mannen ;)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: