tisdag 2 februari 2016

Bra respons

Vill tacka er alla som ger mig sådan bra och motiverande respons. Ni får mig att känna att jag kan och klarar det mesta. Varje dag längtar jag till ett nytt pass och att få skriva av mig. Däremot känner jag väl att det kanske är lite samma sak som jag skriver om och blir därför tråkig.
Jag är ingen expert på vad allt heter och är inom träning i största allmänhet. Men alltid lär man väl sig något nytt. Har mest varit intresserad av hur jag tränar vissa delar och inte exakt vad det heter. Men allt kommer väl ikapp en ju mer man håller på antar jag. :)

Blir enormt glad då jag får höra att jag jobbar på bra och att det gett resultat. Allt positivt säger jag åt mig som en svamp.

Måste ta mig i krage och göra ett ordentligt schema som jag kan gå efter och som hamnar i rullning per automatik.
Jag är kanske lite "dum" som ännu inte kör specifika muskelgrupper, exempelvis axlar och rygg en dag för att sedan ta rumpa och mage en annan.
Vet inte hur viktigt det är eller om det är något man själv måste känna efter och göra som känns bäst för en själv.

Nu ska jag köra ett pass medan lille Milo sover och de andra är på skolan.
Woop woop!

Inga kommentarer: