fredag 26 februari 2016

Fortfarande seg och trött

Vet inte varför jag är så himla trött och seg hela tiden. Börjar tro att det är min struma som verkligen går mig på nerverna. Det brukar komma och gå lite som det vill.
Men jag trotsade tröttheten och tränade ikväll i alla fall.
Det blev ett intensivt och bra pass på ca 45 min. Skippade mina biffiga armar idag och körde mage och rumpa. Köttade på rätt fint. :)

Morgonen startade jag rätt tidigt med att skotta snö. Det var hyfsat tungt eftersom jag fick skotta snö som legat ett tag nedför garagenedfarten. Fick kasta snön rätt högt. Tror jag måste ta bort en del så det inte är lika jobbigt nästa gång.

Motgångarna fortsätter att rulla på och jag försöker stå pall och stabil på mina två fötter. Tur jag är stark i psyket. Hyfsat i alla fall. Ibland vill man bara fall ihop och ge upp. Men jag ger mig inte i fall som dessa. Jag intalar mig att jag är starkast och jag klarar allt. Hur jag mår, får jag ta itu med sen. Så länge jag fixar detta.

Ser framemot skoterutflykt på måndag och bio med äldsta barnen på söndag. Vi behöver få rå om varann ordentligt.

Ha en fortsatt fin fredagskväll och krama om varandra fler än en gång. Tala om för de du älskar vad du känner. <3

Inga kommentarer: