fredag 22 juli 2011

God gärning

Idag klev jag upp före fan och gör en god gärning. Kommer må mycket bra med mig själv efteråt. Att göra något gott är en alldeles egen känsla och man mår så bra inombords. Att jag endast sovit 4 timmar inatt gör alltså inget. Jag gör något bra idag och det är det viktiga.

Jag har lagt tidigare nämnda på en hylla. Vet inte om jag ska låta det få ligga där och inte bry mig mer eller om jag ska ner det igen och ta upp en diskussion. Det sist nämnda lät som en plan för sig. Där kan jag visa mig vara en bättre person. Jag har ju ändå inget att skämmas för. Men samtidigt känns det onödigt då jag ändå inte bryr mig speciellt mycket. Inte mer än att jag inte vill veta av att personen snackat om många av mina nära... Och som jag även fick höra i lördags, lögner.
Vi får se hur jag gör...

Ikväll blir det grillning!
Ska försöka hinna med att gå och se vad H&M har att erbjuda :)

Over and out

Inga kommentarer: