torsdag 7 juli 2011

Nattsuddare

Skriver ett kort inlägg så här mitt i natten... Eller tidigt på morgonen. :)

Satt och läste igenom gamla inlägg jag har gjort i mars månad, från när jag mådde som sämst med struman, håravfall, cellförändringar och sömnbrist... Det var inga muntra inlägg och de var mycket förvirrande. Jag mår dåligt av att bara läsa dom när de påminner mig mycket om hur dålig jag var. Sömnbristen gjorde sitt och de gjorde allt bara värre. En hjärna fungerar alltså inte riktigt till 100% när man har dåligt med sömn. Ibland kan jag komma ihåg vissa sjuka delar av perioden, så som konstiga blandningar av ideér, fantasier och ofullständiga tankar som blandades till ett enda universum. I det universumet existerade allt och det blandades så fint tillsammans med konstiga syner. Sjukt! Det kan vara nyttigt att bära det med sig då man nu i efterhand kan lära sig att en halv tablett inte är så farligt. Jag har endast behövt bruka en hel under den perioden och jag känner inte att jag skulle behöva fler för att kunna sova. Det var min rädsla... Att jag skulle bli fast och känna att jag var tvungen att bruka piller för att få sömnen tillbaka. Nu är jag här och jag kan nu sova... Det känns ju bara FÖR skönt!

Nu ska jag Nanna kudden...

Ps. De kommentarer jag anser vara onödiga att publicera, av olika skäl, de skippar jag.

Inga kommentarer: