fredag 1 juli 2011

I´m not a saint


"I can be both..."


Sitter i min stilla vrå och suger på en Carlsberg samtidigt som jag facebookar, lyssnar på musik och tankar hem något att se på.
Gårdagen var inte speciellt lyckad... den sög stor fet och äcklig apballe... för att vara specifik i mitt uttryck för hur dålig kvällen var.
Jag hoppas innerligt att jag får chansen till att ha en rolig Alive kväll imorgon istället.
Jag fick vara förbannad och ledsen....
Idag känns det heller inte bättre och jag går fortfarande omkring och suger på det sura äpplet samtidigt som jag inte orkar tänka mer på det....
Man kan väl säga att jag är väldigt less.

Barnen kom hit idag och det menas då med att jag måste försöka ordna barnvakt om det ska bli någon utgång imorgon... vilket inte heller är det lättaste när min kära mor är på kusinträff hela helgen.
Nåja... jag dör inte av att missa Alive helgen.

Nä... jag vill absolut inte tänka mer på gårdagen eller idag....

Nu ska jag avrunda och se vad jag har hittat för något kul att se...

Inga kommentarer: