söndag 17 juli 2011

Somliga människor....!!

Usch och fy!!

Jag förstår inte varför jag ska få skit för något som jag inte ens gjort!
Jag tycker att jag försökt mötas halvvägs och vara vänlig... Men vad får man då för det???
Jo... Man får höra att allt är mitt fel och att det är jag som är orsaken till att vi inte är vänner...
Man tappar hakan totalt och förstår inte vad man har gjort fel.
Lögner är det enda jag fick höra igår och det gjorde mig enormt upprörd. När man försöker förklara så är det ingen som lyssnar.
Jag är den nya människan som de andra inte känner fullt lika bra som henne och då kan man tydligen inte lita på mig heller. Jag kan köpa att man inte riktigt känner mig och vet därav inte heller vilken sida av historien som är sann. Men ge mig en chans!
Jag tänker inte lägga mer energi på försöka vara vän med någon som inte vill och som dessutom snackar mycket om många av mina nära och kära. Den personen förtjänar inte min vänskap.
Jag ger upp nu!!

Inga kommentarer: