måndag 18 juli 2011

Suck och stön....


Ord är inte tillräckliga eller ens rättvisa nog till att förklara hur jag känner mig nu.
Varför är det jag som måste stå och bita ihop för att alla ska må bra?
Varför är det jag som måste stå och ta all skit?
Är det jag som har gjort fel?
Så vitt jag vet har jag försökt vara vänlig, tagit första steget och försökt visa min bättre sida.
Vad fick jag tillbaka?
Jo, tydligen så var det inte jag som tog första steget, utan det var hon. Det var jag som inte ville mötas halvvägs.
Ska jag stå och ta emot all skit och ändå bara le?
Jag kan göra det vid enstaka tillfället så att inte vissa personer ska känna att stämningen blir konstig. Men innerst inne vill jag bara gå.
Jag vet inte om jag ens vill ta ett samtal med henne då jag känner att hon redan sagt så mycket om mig som jag inte tolererar och även om andra.

Varför ska alla säga; "Jenny, försök bita ihop", "Jenny, du kan inte hålla på så här", "Jenny, du måste fixa det här"....
Varför ska jag göra mer än jag redan gjort?
Jo.... för det hon sagt är något helt annat, tydligen.
För det sades på Farmen i lördags att det var hon som skickat vänförfrågan till mig och jag hade bara ignorerat det....
Say whaaaaat??!!

Jag är för less på hela skiten att jag lägger ned.
Varför ska jag slösa energi på henne när jag kan ge av min energi till någon som behöver den.

Over and out!

Inga kommentarer: