onsdag 29 juni 2011

Here, there.... where?


"Confused person..."


Jag är en underlig liten filur som jag ofta vill kalla för smurf... Just nu är väl mina hormoner i full fart och flyger runt i kroppen som 1000 tals pingisbollar. Det gillar vi inte. Ena stunden kan jag skratta och vara hur glad som helst för att sedan vända totalt och jag kan känna att jorden är nära sin undergång. Jag är väl inte mer än både mänsklig och kvinnlig antar jag.
Men jag kan reta mig själv till vansinne på detta.

Goda nyheter har jag då i alla fall... jag har fått mig jobb!!!
Hör och häpna kära vänner :)
Det känns grymt bra att nu äntligen fått in en fot i rätt riktning, även om det inte är vad jag vill jobba med så är det ändå ett jobb och jag kommer att få mig lite cash. Det är aldrig fel. Speciellt just nu när jag lever som en fattig råtta.

Har egentligen inte så mycket mer att berätta än så :) men det får duga tills vidare!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: