måndag 20 juni 2011

V75

Tänkte ta och uppdatera bloggen lite snabbt när jag ändå sitter ute och röker :)

I lördags var det V75 och jag hade planerat att följa min tradition och åka dit... Tyvärr blev det inte så. Hade även tänkt att gå ut med Malin på farmen, men även det blev annorlunda. Det slutade med att jag bokade in mig hos Ante att ev. slå följe med han, Jens och Tony. Satt och drack några öl här hemma i min ensamhet och poppade musik. Donia kom sedan över och vi snackade lite skit och hon hjälpte mig med att sätta på ett ansikte :) min mobilladdare blev kvar hos min mamma och jag insåg att batteriet inte skulle hålla sig hela natten... Bem avskyr inte sådant??? Mötte upp Ante och gänget på tågstationen sedan för att åka med bussen till farmen... Förvarnade Ante om att jag förmodligen kommer hänga på han som en ryggsäck då jag inte hade något batteri i mobilen... Tror ni jag lyckades hänga efter han? Nä!! Han försvann bland mängden och det tog mig lång tid att hitta honom. Som tur var så hittade jag min "plast brorsa" Anders, som kunde hjälpa mig att leta reda på Ante eller någon annan som åkte med oss till farmen...
Hittade Ante till slut i alla fall... Tur!!
Hände inte mer ute än att man fick dansa, vara med glada ansikten och även nästan spöa en kille som kom och röck åt sig Jens cigarettpaket och stal en cigg när han tidigare frågat om han fick en och Jens nekat honom... Vilka jävla idioter det finns!!
Fick även skratta åt Tony som satte sig i en stor "blomkruka" inne i stan medan vi väntade på Jens... He he...
Men mer än så var det inte... Tyvärr...
Nu ska jag ta och gå in till mina barn och sätta mig i soffan och glo på lite tv... Pissväder som det är ute kan man inte göra så mycket annat...

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter ju som du hade en hel toppen bra kväll med grabbarna :D