tisdag 7 juni 2011

Soligt men också en del blåst

Hej och hopp!

Tar och uppdaterar bloggen lite snabbt ny när jag sitter ute hos mamma i Torpgärdan och solar. Vi får väl se om jag alls hinner få mig någon grundläggande solbränna... Vet inte om det är jag som är känslig bara, men jag tycker att det blåser kallt! Jag vill att en bra sommardag ska vara vindstilla och gärna +25 grader i alla fall. Vem är det som ska ta och bjuda mig utomlands??? Jag som aldrig ens varit utanför Sveriges gränser, om man bortser från mina besök i Finland... Men för mig känns inte Finland som någon utlandsresa, utan för mig är att åka till utlandet typ att flyga till Bulgarien, Turkiet mfl. Jag måste åka på solsemester!!! Jag ska försöka få ihop till en Londonresa hade jag tänkt. Lisa ville att jag skulle komma dit och hälsa på henne i augusti. Jag vill hemskt gärna göra det! Miljöbyte och att träffa en god vän är något jag behöver :) vi får se hur det blir med den saken...

Imorgon kommer Patrik hem efter en veckas jobb i Gällivare. Har denna gång inte känt mig speciellt ensam under hans jobbarvecka, men det har ju också sina orsaker. Men att han kommer hem ska ändå bli skönt!

Ny vet jag inte vad jag mer ska skriva... Ska väl ta mig ännu en kopp kaffe :)

Hoppas ni har det bra ute i solen!

Inga kommentarer: