fredag 24 juni 2011

Headache


"Huvudvärk från H-vetet!!!"


Har gått omkring med ständig huvudvärk nu i flera dagar och jag känner att jag snart inte orkar med den längre...
Med min tur - som jag tycks ha numer - så handlar det hela säkert om att jag har en enorm tumör eller något... Det är ett ständigt tryck - som också blir mer extrem vid vissa tillfällen under dagen - som binder sig runt hela huvudet och även vid nackpartiet.
Blir det inte bättre till söndag blir det att uppsöka läkare... bläää! Jag som avskyr att springa till sjukhus och vårdcentraler... hmm, I wonder why...???!!!! Där får man ju ändå bara negativa besked i alla fall.

Nåväl... rolig uppdatering va??

Snart nanna kudden...

NOTE: Mina änglar åker till deras pappa idag (fredag) ... kommer sakna dom enormt mycket!! :'(

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du gjort slut med nykillen?