onsdag 15 juni 2011

Tic Toc


"Take your time..."


Var försvinner all vår tid?
Varför ska allt gå så förbannat fort jämt och ständigt?
Ibland kan det kännas som om man bara vill att tiden ska stå still och det finns stunder när vi bara vill att tiden ska rusa iväg.

Idag har min klocka stannat tror jag. Det känns som om jag bara går runt i samma spår och jag kommer inte längre, likaså min klocka.
Jag hade enormt svårt att somna inatt. Tror klockan hann bli nästan 03 innan mina blå slöts och jag somnade. Larmet hade jag ställt på 04.45 för att hinna få mig en kopp kaffe. Jag snoozade till klockan 05.02 och det var underbara minuter.
Klockan 06.20 skjutsade Patrik mig till SUS och väntade med mig tills det var dax.
När jag vaknade igen var klockan 10 och jag fick en välbehövd kaffe. Därefter fick jag prata med läkaren och sedan åka hem. Patrik kom då och hämtade mig igen och vi åkte sedan för att äta lite.
Vid ett tiden gick jag och lade mig igen och vaknade först klockan 17.57.

Jag är fortfarande trött och full av tankar... men jag måste aktivera mig nu så jag inte behöver tänka så mycket.

Här har ni min dag i stora drag.

Inga kommentarer: