fredag 10 juni 2011

Sommar!


"Sommarskoj i kroppen..."


Det har varit en otroligt varm och härlig dag. I och för sig har hela veckan varit solig och underbar. Eftersom att vår Norrländska värme var en aning sen i år så tänker jag nu inte börja klaga över att det kan kännas FÖR varmt. Det är nog med att vi klagar över kylan och VILL att sommarvärmen ska komma NU. När den väl slår till stort då sitter vi där och klagar över hur vi kokar... Men inte i år! Jag ska stå fast vid det också.

Det som är bra för mig nu när värmen kommit är att jag inte orkar äta och då blir det mest bara yoghurt, fil, kräm eller liknande. Man orkar inte stå vid spisen och steka eller koka något. Kanske kan jag nu gå ner de kilon jag gått upp...?

Var tänkt att jag och Patrik skulle åka och fiska imorse efter att vi lämnat Yuna på dagis, men pga värmen så avstod vi. Med tanke på värmen kanske fiskarna ändå bara ligger och latar sig och då är det inte lönt att åka ut i skogen. Visst, hade ju kunnat åka ut o bara kasta i alla fall och samtidigt få sig lite färg men med tanke på allt som bor i skogen så passar jag nog. Jag vill INTE ha någon äcklig spindel på mig!!

Nu ska jag fortsätta att smutta på min öl och njuta av min musik :)

Ha det så bra!

Inga kommentarer: