torsdag 3 maj 2012

26 år och ännu ung

Igår fyllde jag år. Hela 26 till och med. Åren flyger snabbt förbi kan jag lugnt påstå.
Hade en mycket bra dag.
Jag har inte förväntat mig att få något av någon utan jag är mest bara glad att folk ändå vill uppvakta mig.
Av Patrik fick jag ändå ett årskort mobilsurf och gratis sms i ett helt år. Gullet som tänker på mig :) Det var något som jag kommer ha mycket användning av. Fick blommor av mamma, pengar av Sandra och After Sun butter + lip gloss av Ann, Thomas och Felicia. Tidigare har jag även fått pengar av svärmor så jag kunde köpa mig kläder till utlandsresan. De pengarna var välbehövt också. Fick även pengar av mormor, morfar och Aldor. Men de använde jag igår när vi var till storheden. Köpte mig då ett par kortbyxor och ett linne på H&M.
Idag blir det lite mer fika hemma hos oss och då kommer Viveka, Anna, Tommy, Malin, Mats, Olivia och Lucas. Jag ska försöka hålla mig från alla godsaker då när jag igår smakade på några kakor och en bit av tårtan. Kunde heller inte gå på någon promenad igår efter det att gästerna åkt då vi inte hade någon barnvakt. Får se om det blir en sväng idag/ikväll då.
Ska försöka få mon kamera såld nu innan vi åker så jag kanske har pengar att spendera på vår semester. Det vore inte helt fel.
Längtar så innerligt nu!!
Snart får man ligga vid poolen och med en bok och paraplydrink i handen, ha min älskade vid min sida och bara njuta. Jag hoppas att det blir så bra som jag ser det i mitt huvud :)

Inga kommentarer: