lördag 5 maj 2012

Blandat

Har lite dåligt samvete för att jag brutit mot GI reglerna en aning. Jag har fikat lite av det som vi bjöd på under min födelsedag, 3e maj och igår. MEN jag har också motionerat... Dock inte igår. Jag räknar även med att vi kommer dricka någon drink nu när vi är på Rhodos och redan där bryter jag då mitt GI mönster. Har pratat med Patrik om att vi kanske ändå kan försöka gå promenader när vi är där och det tyckte han var en bra id'e. Så mina Easy Tone får följa med oss :)
Förresten, fick nya igår. Har haft problem med min högra sko. Det har tryckt på min fot och varit obehagligt. Så vi gick in på Intersport igår för att reklamera dom. Det gick bra och jag fick mig nya skor. :) Yey!!

På dagens schema står barnkalas högst upp på listan. Felicia fyller 5 år. Kalaset börjar 12-14.30. Kommer inte kunna stanna längre än så då vi har en del att ordna innan vi åker imorgon.
Blir att städa det sista sen så man inte möts av ett bombnedslag när vi återvänt. Promenad, sola, packa sen. Snart är det dax. Imorgon åker vi.... Äntligen!!!!

Inga kommentarer: